hai sume aq ni bukan lah pandai cgt berckap just nk ucap hai je sbb dah melawat blog aq. korng klo dah bce ,nnti jgn lah ngutuk plak ek..ape p0n thankz lah sbb sudi jln jln kt blog aq .babai

starting :)

assalamulaikum , sudah sekian lama aku aku x menaip , terlalu busy sgt sampai aku terlupa yg aku ada blog .
hari PMR tinggal lagi stu hari lagi , persoalannya sekarang mampukah aku buat yg terbaik , ramai org doakan. tapi aku rasa ada jugak orang yg benci aku jugak , tapi i hope org yg membenci aku tuh, tolonglah maafkan aku , kalau aku ada buat salah kat korang , im sorry k . n kepada yg aku selalu sakitkan hati korang , aku mintak maaf k , kalau korang tak nak maafkan aku , takpe lah aku sedar aku cuma manusia biase , korang jugak ada hak kan , dan kepde kwn kwn PMR aku doakan kejayaan korang ,antaranya yana, nurul, wardah, izzani , sofi(bkn form 3) , faiz, airul, sab, amalina, afifah , farah , aina kama, aina wani ( bdk chomel,tapi ganas), iman,dan semua  kwn -kwn aku  dari sklh rendah hinggalah sklh menengah .ak harap kita sama sama dapt 8A  itu janji aku pada mama n abah aku , insyaallah kalau kita percaya pada diri kita dan selalu bertawakal kpda Allah , dan sentiasa  berusaha tanpa mengenal erti penat lelah , kita semua pasti akan berjaya , percayalah cakap aku ...

P/S: ya Allah kau perkenankanlah doa doa kami bdk bdk PMR tahun 2012, semoga tahun 2012 menjadi tahun yg paling bermakna bagi pelajar pelajar PMR . AMIN ..<)