hai sume aq ni bukan lah pandai cgt berckap just nk ucap hai je sbb dah melawat blog aq. korng klo dah bce ,nnti jgn lah ngutuk plak ek..ape p0n thankz lah sbb sudi jln jln kt blog aq .babai

me.

assalamualaikum , kepada sume para pembacaku yg chomel loteh ni , lagi man!z, lagi menawan . dah lama ku tak menaip , nak update blog pun malas. lagi pun aku dah nak exam PMR doh . dah lah ujian besau , bukan ujian main main, nampak nyer , mulai dari hari ni , sekali sekala je aku bkq . start dri hari jumaat lps aku dah jadi gadis busy . pagi sklh , ptg study . mlm tuisyen . time sklh memg aku tak de masa nak meng 0n9 kan diri aku ke dalam alam maya . klo aku bkq pun , aku cume check email , tgk soalan 2 yg telah dipost kan oleh kwn 2 mama aku utk aku buat , tak pun aku bukq score A or tutor tv . itulah keje aku tiap hari , hyeiii , susah nyer jadi pelajar nak amik peperiksaan nie, huh =( . em nak buat mcm mne kena lah jugak aku jalani hari hari aku yg mmbosankn bagi aku . family aku slalu bagi semngt utk aku ter0s berjaya . aku harus yakin dgn diri aku , kebolehan aku , bahawa suatu hari nanti aku mampu jadi pelajar yg terbaik .amin . =) tapi tmpt utk aku buat rujukan dah tak ada . iaitu arwah atuk aku yg baru meninggal 2 minggu lps . tapi aku harus jalani hidup ini . aku selalu igt pesan dia , supaya belajau rajin 2 , atuk nak tegok wani berjaya . kdg 2 bile terknngkn dy , aku jadi sedih . ialah dia tak sempat nk tegok aku dpt 8 A . tapi aku tanam kan tekad dlm diri aku ,utk aku buktikan pda sume org yg aku jugak bole jadi yg terbaik , biau gagal skunk jgn gagal kemudian . insyaallah dgn berkat kesabaran ku , semuanya bole menjadi . AMIN =) :D