hai sume aq ni bukan lah pandai cgt berckap just nk ucap hai je sbb dah melawat blog aq. korng klo dah bce ,nnti jgn lah ngutuk plak ek..ape p0n thankz lah sbb sudi jln jln kt blog aq .babai

bilik dilanda banjir

ASSALAMUALAIKUM,
apa khabar semua , hope anda semua berada dalam keadaan sihat dan aman sejahtera . Post kali ini aku nak cerita pasal banjir yg melanda bilik aku sahaja , biasa orang kata banjir yg melanda rumah . Ini tidak bilik dilanda banjir , meh aku cerita

pagi pagi tadi , aku dengar ada orang panggil nama aku , dalam hati aku kata siapa lah yg kejut aku pagi pagi ni , jam menunjukkan tepat pukul 2:15 am . 'hurm , apasal . aku jawab ,  ' akak bangunlah , ni hah bilik kita dah masuk air , habis satu bilik , aku dengan segera bangun , aku rasa lantai simen bilik aku basah , tak boleh bayang perasaan aku waktu  itu , rasa macam nak menangis , tapi memang dah melalak dah , mana x nya . habis semua basah , dengan buku buku aku , tapi adik aku punya barang lagi banyak basah dari aku , sbb kebanyakkan barang aku semuanya terletak di atas meja , barang dia plak banyak di bawah ,waktu tu , dia tidur bawah , aku pulak tidur atas katil , patutlah semalam aku mimpi aku pergi mandi kolam . rupa rupanya , blik aku dah jadi kolam , tak payah pergi swimming pool jauh jauh , time tu , aku dah tak pikir apa apa, yg ada dlm kepala otak aku waktu tuh hnya mama, aku terus pergi bilik mama dan waktu tu , mama n abah keluar pergi kat bilik aku , pehh , nasib baik mama n abah , xkena heart attack , terkejut diaorang bila tengok , air dah melimpah dari bilik air ke bilik aku, tapi yg peliknya , bilik adik aku tak pulak kena sebarang air , padahal bilik kitaorang sebelah sebelah je , hurm munsykil betul , takpelah , yg lepas biar lepas aslkan , benda itu x mengakibatkan benda yg besar, nasib baik brng brng je basah . huh inilah pengalaman yg mmg aku tak boleh lupa , akan aku jadikan iktibar bagi aku, hah nak tahu siapa yg tdk menutup pili air di dlm bilik , iaitu adik aku yg lelaki , nasib dia baik sbb dia x kena . huh. sekarang alhamdulilah , semuanya dah selesai . the end :)

itulah cerita yg berlaku pada pukul 2pagi , smlm . papai :)